Preskoči na vsebino

Pogosta vprašanja

| Avtor: NIJZ
1. Kako dostopam do podatkov o otroku po dopolnjenem 15. letu starosti? 
 
Vsak državljan/otrok star 15+ potrebuje svoje digitalno potrdilo oz. dostop SMS-pass zaradi določil iz Zakona o pacientovih pravicah. Zakonski skrbniki imajo samodejno dostop do svojih oskrbovancev, v kratkem pa bo to omogočeno tudi za otroke in starše po 15. letu, ki imajo sodiščno potrjeno skrbništvo zanje.
 
2. Katera digitalna potrdila se lahko uporablja
 
Uporabljate lahko vsa potrdila KDP, izdana v Sloveniji, če ste tuji državljan pa tudi iz drugih držav EU. 
 
3. Kako rešiti težave na portalu zvem: 
 
Več informacij si lahko preberete na: https://podpora.ezdrav.si/faq/resevanje-tezav-z-dostopom-do-zvem-za-fizicne-osebe-v-primeru-tezav-z-odjemalskim-potrdilom/
 
4. Ali lahko pri podporni službi vidite izvide? 
 
Ne. Če nimate digitalnega potrdila oz. sistema SMS-pass kontaktirajte osebnega zdravnika.
 
5. Prosimo za informacijo zakaj na zvem portalu ne piše informacije kaj potrebujemo za prehod meje in dopustovanje?
Več informacij glede prehajanja mej si lahko preberete na https://www.gov.si/teme/koronavirus-sars-cov-2/prehajanje-meja/
 
6. Ali lahko portal zVEM/služba za podporo ponovno pošlje SMS sporočilo ali pa prvo sporočilo z rezultatom COVID-19? 
 
Ne, kontaktirajte ustanovo testiranja ali osebnega zdravnika za rezultat
 
Ali portal zvem izda posebej potrdilo o prebolelosti? Ne, portal zvem izda DCP na podlagi pozitivnega PCR testa. Več informacij na: https://podpora.ezdrav.si/faq/kako-pridobim-eu-digitalno-covid-potrdilo-v-portalu-zvem/ 
 
7. Zakaj se hitri test ne vidi kot ločen izvid?
 
Zaradi pogostosti testiranja so vsi testi v enem dokumentu. Posebej izvid pa je na voljo v obliki DCP.
 
8. Zakaj ne vidim svojega izvida testa na portalu zvem? Zvem črpa podatke iz CRPP. Če ustanova ni vnesla slednjega v CRPP, vam posledično ni viden izvid na zvem portalu. Priporočamo, da kontaktirate ustanovo testiranja.