Portal zVEM ponuja varen dostop do storitev eZdravja.

Za dostop do vseh storitev eZdravja (eRecept, eNaročanje, Centralni register podatkov o pacientu) prek portala je potrebno kvalificirano digitalno potrdilo.

Prijavite se

Navodila za prijavo

Če portala zVEM še niste uporabljali, kliknite za prvo prijavo in začetek uporabe.

Dostop brez prijave

Aplikacija za spletno naročanje na napoteno zdravstveno storitev.

Aplikacija za prikaz čakalnih dob za izbrano zdravstveno storitev.

Nazaj

Novosti pri eNaročanju

Novosti pri eNaročanju

| Avtor: NIJZ
Od danes, 8. 5. 2020, je sistem eNaročanja dopolnjen skladno s spremembami Pravil OZZ. 
Novosti pri eNaročanju
Pripravljena sta dva scenarija podaljšanja veljavnosti napotnice:
 
1. sistem eNaročanja samodejno podaljša veljavnost napotnice
V primeru, da je na temelju izdane napotnice določen termin izven trenutne veljavnosti napotnice, centralni sistem eNaročanja podaljša veljavnost napotnice za 30 dni po datumu novega termina.
 
2. veljavnost napotnice se podaljša z vnosom števila mesecev podaljšanja
Zaposleni pri izvajalcu zdravstvene dejavnosti, ki imajo za to ustrezna pooblastila, lahko v lokalni sistem vnesejo želeno število mesecev podaljšanja veljavnosti napotnice. Za podroben postopek vnosa števila mesecev za podaljšanje veljavnosti napotnice se lahko izvajalci zdravstvene dejavnosti obrnejo na ponudnika svoje lokalne informacijske rešitve. 
 
Skupno trajanje veljavnosti napotnice glede na Pravila OZZ ne sme presegati 36 mesecev. Kontrola tega pravila je vključena v centralni sistem eNaročanja.
 
Za vsa morebitna dodatna vprašanja v zvezi s tehnično rešitvijo podaljšanja veljavnosti napotnice na centralnem sistemu eNaročanja naj se uporabniki obrnejo na prvi nivo podpore uporabnikom eZdravja (e-pošta: podpora@ezdrav.si; telefonska številka: 080 7299; spletni portal: podpora.ezdrav.si).